مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش تند استراماچونی به ادعای سعادتمند| استقلال گرفتار دروغ!

  • کد خبر: ۴۵۰۳۹
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
واکنش تند استراماچونی به ادعای سعادتمند| استقلال گرفتار دروغ!
سرمربی سابق ایتالیایی استقلال نسبت به صحبت‌های سعادتمند واکنش نشتن داد‌.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آندرا استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال تهران نسبت به صحبت‌های شب گذشته احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و تلویحا ادعا کرد که سعادتمند حداقل در خصوص رابطه استقلال و استراماجونی دروغ گفته است.

استراماچونی نوشت: من با رقمی به مراتب کمتر به استقلال آمدم و چرا باید آدم عاقل چنین پیشنهادی که سعادتمند از آن صحبت می کند را رد نماید؟ 

 


بیشتر بخوانید:


آن ۴ نفر شب سرد تاشکند| گل‌محمدی انتقام ۲۰۰۳ را می‌گیرد؟

سرمربی ایتالیایی استقلال گفت: چطور باشگاه یک واسطه را معرفی کرد و بعد از مدتی این واسط غیبش زد؟ زیرا همچون ما همه فهمیدند که این مذاکرات و ارتباط‌ها فیک است و حتی باشگاه اقدام به تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر خود کرد، در شرایطی که اسم من را به عنوان گزینه اصلی سرمربی گری معرفی کردند ولی حتی راجع به لیست بازیکنان برای فصل بعد از من مشورت نگرفتند!

وی تاکید کرد: فقط و فقط تلاش می کنند تا به مردم بگویند برای بازگشت من تلاش کرده اند در صورتی که اینچنین نیست و در این دو ماه اخیر ابدا تلاشی از سوی استقلال ندیدم.

استوری استراماچونی در واکنش به ادعای سعادتمند

 

واکنش تند استراماچونی به ادعای سعادتمند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->